Inget stoppar mig nu

Ah, baby jag är van
Jag är på min grind hela dagen varje dag
De inte långt kvar.. Drömt det sen jag var barn
Nu står jag här med ryggen backad av en hel stad

Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu
stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu
Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu
stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu

När vi kom till festen...Det klart den urartade
Ingen vill se dig öppna käften så bli buktalare
-När det kommer till flows .. då är vi sjukt skadade
Och vi sitter på fett med deg typ som sju bagare
...Snubbar i Kalmar dom stilar med sina ray bans
Medan vi spottar flows, till snubbar som visar breakdance
För folk på gatan, men dom ba hatar
För vi glider med ett flyt som på en bowlingbana
eller som Janne sa.. Som en adidas dress
Kärlek till våra fans och hela fakkin Kalmar stad
Till Mönsterås och snubbarna hänger med
studion 24/7.. Jag svär den är mitt fängesle
Ah jag sätter spår, inget du kan ändra på
rullar med boys från gbg - som ett fakkin pendeltåg
Tar över rappscenen, många har rampfeber
Men jag Och rrNewkid vi ser dom i backspegeln

Ah, baby jag är van
Jag är på min grind hela dagen varje dag
De inte långt kvar.. Drömt det sen jag var barn
Nu står jag här med ryggen backad av en hel stad

Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu
stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu
Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu
stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu

Baseline i mina speakers tre på natten irront give a fuck
Lika högt hos grannen - Men mannen BL it iz whut up
Pulsen jag lär mig den snabbt, tar över världen inatt
Ax du ser mig knappt och de'nte för att jag klär mig i svart
Na.. Slå mitt nummer ring upp mig och säg shuz
Eller vad går ner(???)......Elle ba what it dew
Möt en decibel-Pushare, milkshake klunkare
Radii-kix Coppare, för alla dom som undrade
Ric beställer drinken..För jag hinkar inte öl
Jag får vinkar från din girl, hon vinkar mig till ett hörn
BrrI'ont give a fauk.. Oftare på din flickväns läppar
Än läppglans...Bästa

Ah, baby jag är van
Jag är på min grind hela dagen varje dag
De inte långt kvar.. Drömt det sen jag var barn
Nu står jag här med ryggen backad av en hel stad

Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu
stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu
Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu

stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0