I don’t want a broken heart because I’ll lose the pieces..

Shuuuuez folket!! Vad händer?
Jag som tänkte att jag skulle vakna tidigt idag och göra något vettigt men så blev det nästan. Jag vakna för kl 8 men tyckte det var för tidigt sedan vaknade jag runt 12 men så var det för kallt så jag pallade inte gå upp. Kl 1 gick jag upp till slut hahah men gjorde iallafall inget vettigt, men nyss gick vi ut på en liten tränings-runda. Är back från den och sitter inne och kollar på countdown tillls weezy är ute. Just nu är det exakt 138 dagar,56 minuter och 35 sekunder kvaaar!
La upp länk till min låt på förra inläggen men jag hitta en annan sida som jag tycker är bättre.

Shan T ft Andii - All By Myself
http://www10.speedyshare.com/files/23025239/download/Shan%20T%20Feat%20Andii%20-%20All%20By%20Myself.mp3

Let me know what you think!

Peace så länge!

a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0